MAGNET JUMP!

MAGNETJUMP!
Har du tröttnat på att plocka upp pinnarna på kaninhoppen?
Nu finns lösningen!

Magnet Jump släpps den 8/6 2009 kl:10.05

5 höjder att träna.
Det är magnetiska skivor(1 dm höjd x ca 30 cm bredd)
som fäst med lagom starka magneter på hindret.

om kaninen river faller skivan ner
 men om kaninen är ute i hagen och nosar på MAGNET JUMP,
och försöker peta ner skivan
sitter skivan kvar


så att du inte behöver sätta fasst skivan när kaninen är nyfiken,
och har nosat på kaninhoppet.
hoppas det var det här du har väntat på!,
för det har jag.
därför uppans den.

Först till kvar, begränat antal.
bytesrätt,gäller bara med kvitto.

mer info & kommentarer om MAGNET JUMP kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej jag är väldigt intreserad av Magnet Jump!

Kan du & jag maila så att jag kan beställa MJ

när den kommit ut?

2009-06-05 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0