Intervju.

Jag: Hej!
Mimmi: Hejsan :-)
Jag: Vad tror du om magnet jump som släpps den 8/6 ?
Mimmi: Jag tror det kmr bli en hit i kaninvärlden.
Jag: Vad roligt att höra ;D
Mimmi: Tack, men tyvärr så kommer jag inte någon användning för den, för att jag är allergisk. Men man vet aldrig, det kanske blir en present till någon?
Jag: heheh.. Jaa , man vet aldrig!
Mimmi: Men nu måste jag tyvärr kila iväg :(
Jag: Vad synd, men tack för att jag fick intervjua dig
Mimmi: Ingen orsak!, Hej då!
Jag: Heej dåå! <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag skulle gärna vilja pratat mer, men hade tyvärr inte mer tid.



Hoppas vi ses igen ;)

2009-06-05 @ 16:18:13
Postat av: Linnea

Kommer det bli fler som ska intervjuas?

svara i mail!

Jag vill gärna bli intervjuad ;D

2009-06-05 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0