En intervju med 13 åriga Linnea.

En tjej som heter Linnea kommenterade förra íntevjun och undrade om hon kunde bli intervjuad. Självklart sa jag och åke hem till henne i Rotebro.
....................................................................................................................................................................................................................
Jag: Hej Hej! Är det okej om du håller i mikrofonen medans du pratar?
Linnea: Tja. Ja,visst!
Jag: Har du någon kanin?
Linnea: Ja, jag har två stycken Stampe & Bruno.
Jag: Okej, tror du att Magnet Jump kommer göra succe för dig och dina kaniner?
Linnea: Ja, jag är nästan helt överdygad över det, jag kommer beställa hoppet så fort så möjligt när jag kommit hem från skolan på måndag.
Jag: BRA!,jag håller tummarna för att Magnet Jump ska göra stor succé.
Linnea: Jag med.
Jag: Hur ofta tränar du dina kaniner ?
Linnea: 20 min/dag , men om det är dåligt väder så blir det bara ca 10 min
Jag: Det var ju bra, då borde dina kaniner vara i toppenform.
Linnea: Ja, det är dom vekrligen
Jag: Men vad trevligt att du ville bli intervjuad. Hej då
Linnea: Hej Då! Go Magnet Jump ! haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0